FacebookBudakSkema

LALALALALAA~~~~~

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 8, 2013

Maaf dipinta

Hai ! sayang :) saya disini nak mintak maaf dekat awak sebab dah buat awak migren sebab TERlalu memikirkan saya, hehe saya tak sangka awak banyak fikirkan pasal saya sampai awak migren yang teramat sangat dear..saya tahu awak sayangkan saya tapi tolonglah jangan banyak sangat fikir sebab saya okay saya dah besar dan saya tak kan curang dengan awak lah biy..awak memang terlalu istimewa bagi saya dan saya tak kan mempersiakan kepercayaan awak pada saya okayy sayang .

Kesian dekat awak sebab malam tu tak dapat nak lepak makan sama-sama sebab awak demam panas tiba-tiba dan terus rasa macam nak pitam..saya terus pergi kedai beli panadol untuk awak saya ingatkan pening biasa-biasa jee dan saya fikir kalau awak makan panadol tuh awak akan okay rupanya tak pun, makin melarat adalah..hmmmmmmm,saya tak sampai hati tengok awak macam tuh pastu bob pun hantar awak balik dan saya suruh dia jaga awak, masa tuh makanan yang saya oder untuk awak belum sampai lagi tapi bila awak dah balik makanan tuh sampai..hmmmm kesian awak tak dapat makan kan..saya pun bungkuskan makanan tuh untuk awak sebab sebelum awak sakit tuh awak cakap awak lapar tak makan dari pagi yaa allah kesiannya awak hmm..mungkin awak pening kepala sebab perut masuk angin dan banyak fikir kan ..

Lepas je saya siap makan apa bagai,saya pun bayar semuanya dan saya bawak balik bungkusan makanan awak tuh..sepanjang perjalanan nak ke rumah bob tu saya menangis dalam hati tau awak sebab saya betul-betul risaukan awak yang sedang sakit .. hmmmmm, setibanya saya di rumah bob, bob pun bagi saya masuk tapi cuma sekejap jee hmmm sekejap jee awakkkk lagi pun abg saya ada tunggu dekat dalam kereta nanti dia bising pulak kan..hehe, saya pun masa dalam bilik bob saya terus cium pipi awak ya Allah panasnya badan awak,saya genggam tangan awak dan saya cakap ' ayg datang kejap je tau makanan ada ayg bungkuskan b makan tau dan jangan lupa makan ubat' diee pun senyum dalam kesakitan.. siannya dekat awak bie. awak genggam tangan saya kuat-kuat lepastu awak tak bagi saya balik, tapi saya terpaksa pergi lah awak,hmm nak tak nak je saya balik tau kalau boleh saya nak jaga awak tapi rumah orangkan tak boleh lah duduk lama-lama lagipun rumah bujang bahaya :)

Sesudah saya sampai dekat rumah saya,saya pun mandi apa bagai dan baing menangis sorang-sorang dekat dalam selimut hehe..saya asyik tengok phone je kot-kot lah kalau awak ada mesej dengan saya kann..tubbbb tubbbbbbbbbbbb awak tetiba mesej saya dan awak cakap 'b kuat sebab ayg' hahh masa tu saya senyum sampai ke telingalah sebab hati dah lega dengar awak okay pheewwwwwwwww !! Alhamdulillah,,saya rasa kalau saya sakit pun awak datang jaga saya pun akan sihat terus kot yelaa sebab dapat duduk dengan orang yang TERsayangggggg kan awak.hehehe, demikianlah cerita sekian :*

BY: RIENA

Love : Riecha (:

No comments:

Post a Comment