FacebookBudakSkema

LALALALALAA~~~~~

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 2, 2013

hangout together

Okay semalam kami keluar sama-sama pergi karaoke dan shooping..hehehe,nak tunjuk gambar tapi tak ada sebab guna phone cikai jekk :p seronok sangat-sangat hangout dengan die,firstime kot kami hang berdua je..kalau tak mesti berempat berlima punyalah hehehe..now hang tak ada orang nak kacau, kami karaoke berduet tau..aloloooo sweetnyaaaa :) masa dekat mb die suap aku dan aku suap die hehehe comel je rasa masa tuhhh..masa nak balik tu dalam pukul 11 lebih maing-masing menyanyi atas motor aku nyanyi untuk die, die nyanyi untuk aku,yelahhh seram kot baik hiburkan diri sendiri..hehhee,penakut jugak kannnn...okayyy dalam pukul 12 lebih lah kami sampai fraser's hill..sampai rumah je terus bergayut..dah lah bergayut face to face haha macam 3G lah pulak kan...die tidur rumah membe die tu depan rumah aku je so duduk bertentangan mata .. duduk jelaa dekat balkoni depan rumah..sampai pukul 2 kami onn call..muka die sweet angat-sangatt bila dah mengantuk,hehehe...okay lahh sampai sini je kott kami punya cerita..sekian :)

BY: TASNIM and RIENA

Love : Riecha (:

No comments:

Post a Comment