FacebookBudakSkema

LALALALALAA~~~~~

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, September 7, 2013

Berubah Betula Dieeeeeeee :(

thanks sebab dah berubah perangai :) semenjak dua menjak ni awak betul-betul dah berubah. yela dulu kalau nak jumpa 5minit dah sampai tapi sekarang 6-7 jam kot org kena tunggu awak. seriously memang dah melampau, dulu satu alasan pun tak ada sekarang banyak gila alasan awak kan. memang org terasa hati pun..dan dulu awak tak pernah melawan cakap org sekrang itu tak kena ini tak kena tengking-tengking lagi kannn. memang sentap lah woyy !! malam-malam aku menangis kau apa tau, kau tak ada pun nak usaha sikit pun kan tasnim. aku betul-betul down kot malam tadi dan aku rasa teramat-amat-amat-amattttttttt puas dapat pukul kau semalam !! gggrrrrrrrrrrrrrrrrrr geramnyaaaaaaa !! erghhhhhhhhhhhhh !! aku warning awal-awal K jangan sampai aku fedup tasnim sebab aku dah penat menangis sebab lelaki. aku tak nak lah kena game lagi aku dah penat K penatttttttttttttttttttt !! hmmmm, kau suruh aku ubah kau tapi kau tak ubah diri sendiri lagi so macam mana kannnnnn ???? kau ingat sendiri K biey, aku dekat sini just wanna wish good luck to you :) be the best, don't be regret sayangg, don't worry I still love you .

Semua perempuan dekat dunia ni akan syak bila kau berubah hanya satu sebab je iaitu PEREMPUAN !! kalau dah ada orang lain just terus terang K, tapi aku masih percayakan kau..aku tahu kau sayang aku sepenuh hati dan kau ikhlas tapi tak tahu lah kalau kau berubah sebab BETINA kan, itu terpulang pada kau jangan sampai satu masa nanti menyesal je K :) 

SEBAB PEREMPUAN LAIN !!
BY: RIENA


Love : Riecha (:

No comments:

Post a Comment